helgen..

i lördags jobbade jag sen var det bara snabbt hem o göra sig iordning. sen blev jag upphämtad av tajna och hennes vän som så snällt körde oss till festen på råslätt, jepp råslätt hehe.. en rolig förfest med en massa studenter och många härliga dialekter! jag o tajna ägde såklart på singstar! =) sen dansade vi lite framför speglen innan vi drog ut! ;) det blev en sväng till twin, men där va inget roligt så vi stack vidare till harrys där vi dansade loss resten av kvällen/natten! kvällen var skitrolig förutom att där fanns vissa störmoment som man lixom inte kunde sluta irritera sig på.
gårdagen blev lugn, jobbade o sen bakade jag julgodis med eriks mamma. myspys.. julstämningen var på topp! sen deckade jag klockan 9...

Kommentarer
Postat av: Lill vaim

Det godiset var skit gott :D

2007-12-03 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0