dagen

skulle sova länge idag... hmm... gick visst inte så bra.. först blev jag väckt av erik när han gick upp o sen precis när jag somnat om ringde pappa o väckte mig... lika bra o gå upp..
pappa e hemma igen.. va visst inte så farligt.. enligt honom iaf.. men men..

idag ska jag till banken, fixa nytt kort o lite money o så =)
sen ska jag jobba.. va egentligen ledig men pernilla mådde inte så bra o hon skulle gått heldag så jag tog halva hennes så hon kunde vila lite! =) o jag får lite mer timmar/lön! =)

hade planerat att baka lussekatter idag.. hinner jag de tro? tror jag ska börja nu =) ska bara vakna först..

imorron ska vi ta spruta inför egypten! börjar närma sig nu! 1vecka till julafton idag o på julafton e de 1mån till egypten! ska bli såå gött o komma bort lite.

maddi du e välkommen den 25e! ska bli såå kul o bli grannar igen! =))

nä nu tror jag att jag behöver lite frukost... see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0