år 2007 är snart över...

sagt och gjort här kommer en uppdatering av det gångna året.
2007 började hemma hos frida o chrille, där även 2006 slutade. gav ett nyårslöfte som jag har lyckats hålla utan något fusk!! det är jag jävligt stolt över!
emelie skaffade egen lägenhet på caroli och hade inflyttningsfest!
jag och erik åkte till thailand i 2v, en helt underbar resa! längtar tillbaka!!
direkt efter resan begav jag mig ner till malmö och emes place. började på makeupstudion där jag utbildade mig till makeupartist under 10v.
efter utbildningen har jag sminkat till en hel del plåtningar och jag har även börjat modella lite själv också! det är ju skitkul!
jag har slutat att jobba som black jack dealer. jag har fått vikariat på kicks.
hmm fanns visst inte så mycket att skriva.
ska avsluta året hemma hos mamma o pappa i malmö! ska bli mysigt!

ser fram emot år 2008! har höga förväntningar!

ses år 2008!

gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Lill vaim

Det har gått helt sjukt snabbt. Ha det så kul på nyår

2007-12-30 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0