Annandagjul..

idag har jag jobbat hela dagen.. segt men som sagt.. bra lön gör att man orkar! =)
nu ikväll har maddi ,dox o hamberg varit här. maddi har flyttat hit nu! ska bli sååå kul att bli grannar den 2jan!! the-tajm! imorron är det massage o sen jobb som står på schemat, fredag blir de tvättning, stan träning och sen på kvällen ska jag jobba på Black Jacken. Lördag jobba o sen black jacken igen. Söndag jobba o sen drar vi till Malmö direkt när jag slutat. Ska fira nyår hemma hos mam o pap! Ska bli kul, var ju ganska många år sedan man gjorde det.
ja så ser resten av år 2007 ut. ska försöka hinna med en årsuppdatering någon gång i veckan.

bjuder på en ny bild från söndagens plåtning i gbg!

Makeupen har jag gjort själv.
Hår: Emelie
Fotograf: Nico
Fotograf som redigerat bilden: Tobias J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0